Bancuri

Discutia unui programator cu sotia lui:
Sotia: Ai facut cumparaturile?
Sotul: Bad command or filename.
Sotia: Dar te-am rugat de dimineata...
Sotul: Syntax Error. Abort?
Sotia: Nici macar noul televizor?
Sotul: Variable not found...
Sotia: Bine, da-mi cartea de credit, merg eu la cumparaturi...
Sotul: Sharing Violation. Access denied!
Sotia: Tu vorbesti serios, glumesti sau incerci sa ma enervezi?
Sotul: Too many parameters...
Sotia: Cum de m-am maritat eu tocmai cu tine?
Sotul: Data type mismatch.
Sotia: Dar salariul cind il iei?
Sotul: File in use... Try later.
Sotia: Ma faci sa ma intreb... ce insemn eu pentru tine?
Sotul: Unknown Virus...

---------------------
Un batran intra in casa, grabit, tarandu-si picioarele si striga la baba:
- Babo, hai repede, picioarele sus!
La care baba se urca imediat in pat si-si ridica in sus ambele picioare,asteptand ca mosul sa
reactioneze in consecinta.
- P-ale mele, nu p-ale tale, nebuno!

---------------------
Doi pensionari stateau in parc pe o banca, cand vad o blonda. Unul dintre ei spune:
- Vezi blonda aia? Moare dupa mine!
Celalalt raspunde:
- Cum asa?
Primul pensionar:
-Doar nu moare inaintea mea!
-------------------------------
Dupa ce si-a fotografiat elevii, diriginta nu stie cum sa-i convinga sa cumpere pozele.
- Ia gânditi-va, copii, ce frumos ar fi ca, atunci când veti fi mari, sa va uitati la fotografii spunând:
 “Uite-o pe Maria - acum e coafeza” sau “Uite-l pe Ionel - acum e pictor”.
Din clasa se aude vocea lui Bula:
- Uite-o pe diriga - acum e moarta!

-------------------------------
La scoala, profesoara le da tema pe acasa elevilor sa afle de unde a aparut omul.
Se duce Ghita acasa si o intreaba pe mama-sa:
-Mamico, da de unde a provenit omul?
Mama-sa, curatind cartofi, ii zice in gluma:
-De la cartoafa.
A doua zi, Ghita ia o cartoafa, si-o pune in buzunar si pleca la scoala.
La lectii profesoara ii intreba pe copii de tema pe acasa:
-Deci copii, din ce a aparut omul?
Ghita ridica mana. Profesoara il ridica. El baga mana in buzunar si jenat intreba:
-S-o scot sau sa n-o scot?...
Profesoara:
-Nu, nu, nu o mai scoate, ia loc, primesti zece!

---------------------------------------------
Intreaba Bula pe invatatoare.
-Care este diferenta ditre barbat si femeie?
Raspunde invatatoarea.
-Ce numar de pantof poarta taica-tu la picior?
-43
-Dar maica-ta?
-36
-Vezi? Diferenta e intre picioare.

---------------------------------------------
Un tip la tutungerie cere un pachet de tigari, si primeste unul pe care
scrie: “Tutunul cauzeaza impotenta”.
Cand vede textul, ii cere vanzatorului:
- Dati-mi-l mai bine pe cel cu cancer.

--------------------------------------------
Trei nebuni...
Primul: - Eu sunt trimisul lui Dumnezeu!!!
Al doilea: - Ba eu sunt trimisul lui Dumnezeu!!!
Ultimul: - Sunteti amandoi nebuni... Nu am trimis pe nimeni.

--------------------------------------------
- Care este culmea melancoliei?
- Sa cazi pe gânduri si sa-ti spargi capul.

--------------------------------------------
Expresia - sunetul mortii - se refera la cineva care sta in spatele lui
Chuck Norris la teatru...si a uitat sa-si inchida mobilul.

--------------------------------------------
-De ce in calendarul lui Chuck Norris se trece direct de la 31 martie la 2 aprilie?
Nimeni nu il pacaleste pe Chuck Norris!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu