Pentru inceput,amuza-te!

Text scris pe peretele unui wc:
voi acei ce stati pe vine
si la closet va cacati
lingeti destele mai bine
pe pereti sa nu mai dati!

raspuns dat de un altul:
mai poet necunoscut....
futu-s crucea ta de mut.
cand mai vii pe la closet...
caca-te!....nu fii poet!...

---------------------------------------------
Un rocker vine dimineata rupt de oboseala. Ma`sa in bucatarie pregateste micul dejun.
-Mama, mi`e rau!
-Ce sa`ti fac mamicule ca sa`ti treaca?
-Pune o manea ca sa borasc!

----------------------------------------
Sunt cinci emo intr-o camera.De ce plange al cinci-lea? Ca nu mai are unde sa se taie.
----------------------------------------
Un oltean merge pentru prima data la oras si aude si el de sida.Merge ianpoi in sat si se duce la gardul vecinului si-l intreaba:
-Ma,vecine,tu ai sida?
Sta vecinul nostru si se gandeste: "Daca-i spun sa am,are sa imi ceara; daca-i spun ca n-am,zice ca nu-s om gospodar"...
Dupa ce se gandeste,raspunde:
-Am,dar numa' putin mi-o ramas pe fund.
-----------------------------------------------------------
Intrebare la Radio Erevan:
-Ce-i aia "viata de musca"?
-Trei zile mananci rahat si a patra mori.
------------------------------
Se duce unul la doctor cu un cutit infipt in spate.
-Domnule doctor,am un cutit in spate!
-Acum vii,domnule,cand mai sunt 3 minute pana la 7 si se termina programul.Vino si dumneata maine!
-Domnule doctor,ce suflet aveti sa ma lasati cu cutitul asta in spate?
Medicul se duce la bolnav,ii ia cutitul din spate si i-l infinge in ochi.
-Na! Du-te la oftalmolog,ca ala are program pana la 8!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu