O duminica...

Cum ar trebui sa incep? E duminica,o simpla zi de duminica,de cele mai multe ori plictisitoare,datorata faptului ca in loc sa ies,sa ma plimb cu prietenii (daca i-as putea numi asa),eu stau si-mi petrec timpul in spatele curtii,intre pomi,citind unul din romanele preferate,"Maitreyi" de Mircea Eliade,oprindu-ma si ascultand din cand in cand cu atentie ciripitul pasarelelor care imi invoca o stare de melancolie profunda.Dar sa revin la roman...e fascinant,e atat de frumos sa te refugiezi in lectura,in lumea imaginatiei,de parca ai trai fiecare moment din carte,de parca te-ai dezatasa de lumea reala si ai intra in pielea unuia dintre personaje.Si ma tot gandesc cum unii imi spun cat de ciudata sunt (lucru deja stiut si vizibil),dar putin iesit din comun atunci cand mi se reproseaza ca ciudatenia mea se trage din cauza faptului ca citesc,ca ador sa citesc!Adevarat e ca si eu ma intreb cateodata cum din senin mi s-a trezit pasiunea asta pentru citit si pentru scris.
In fine,probabil ca nu intereseaza pe nimeni gandurile mele de mai devreme,scrise aici,acum,de aceea ma voi opri,spunand doar: Noapte buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu